A A+ A++

OGŁOSZENIE O PISEMNYM PRZETARGU NA SPRZEDAŻ - KOTŁY

  • Home
  • Przetargi
  • OGŁOSZENIE O PISEMNYM PRZETARGU NA SPRZEDAŻ - KOTŁY
OGŁOSZENIE O PISEMNYM PRZETARGU NA SPRZEDAŻ - KOTŁY

OGŁOSZENIE O PISEMNYM PRZETARGU NA SPRZEDAŻ

I. SPRZEDAJĄCY:
Nazwa i adres:
„MIEDZIOWE CENTRUM ZDROWIA” S.A.
59 – 301 Lubin
tel. 76 8460 - 300
www.mcz.pl

II. PRZEDMIOT PRZETARGU, CENA WYWOŁAWCZA:

Przedmiotem przetargu jest: sprzedaż nw. urządzeń:

Zadanie Nr 1
1. KOCIOŁ GAZOWY NISKOTEMPERATUROWY VIESSMAN PAROMAT TRIPLEX RN 025
- zakres znamionowej mocy cieplnej KW : 250-285  
- temperatura dopuszczalna          : 100 stopni
- dopuszczalne ciśnienie robocze     :     4 bary
- palnik typu Weishaupt G1/1E
- napęd klapy kotła typu Dufra Z-3
- rok produkcji: 1994
- numer seryjny : 730948604399
- producent : Viessmann Werke GmbH&Co
- zlokalizowany w Przychodni Głogów przy ul. Sportowej 1B
- cena wywoławcza wynosi : 9.140,00 zł brutto.

Zadanie Nr 2
2. KOCIOŁ GAZOWY NISKOTEMPERATUROWY VIESSMAN PAROMAT TRIPLEX RN 011
- zakres znamionowej mocy cieplnej KW :  115-130
- temperatura dopuszczalna          :  100 stopni
- dopuszczalne ciśnienie robocze     :     4 bary
- palnik typu Viessmann VGII-3
- napęd klapy kotła typu Dufra Z-3
- rok produkcji: 1994
- numer seryjny: 730948306937
- producent : Viessmann Werke GmbH&Co
- zlokalizowany w Przychodni Głogów przy ul. Sportowej 1B
- cena wywoławcza wynosi : 8.000,00 zł brutto.

Zadanie Nr 3
3. KOTŁY GAZOWE VIESSMAN typu VITODENS 200 – 4 sztuki:
- VIESSMAN VITODENS 200 WB2C nr fabryczny 7452511202735105,
- VIESSMAN VITODENS 200 WB2C nr fabryczny 7452511202732104,
- VIESSMAN VITODENS 200 WB2C nr fabryczny 7452511202736102,
- VIESSMAN VITODENS 200 WB2C nr fabryczny 7452511202733101
- wymiary: długość x szerokość x wysokość    : 530x480x850
- ciężar                        :   83 kg
- zakres znamionowej mocy cieplnej KW        : 30-105
- zakres znamionowego obciążenia cieplnego     : 28,1-98,3
- pobór mocy elektrycznej W            : 175
- rok produkcji                     : 2012
- producent                    : Viessmann Werke GmbH&Co
- zlokalizowane w Przychodni w Legnicy przy ul. Okrzei 14a
- cena wywoławcza wynosi : 65.040,00 zł brutto.

Zadanie Nr 4
4. KOTŁY PAROWE FIRMY WIMA typ GDA-1000 – 4 szt.:
4.1
- WIMA typ GDA-1000
- nr fabryczny 113004
- nr ewidencyjny N2128000471
- rok budowy 1988
- zlokalizowany w budynku D-17A w Lubinie przy ul. Marii Skłodowskiej – Curie
- cena wywoławcza wynosi: 22.420,00 zł brutto
4.2
- WIMA typ GDA-1000
- nr fabryczny 113002
- nr ewidencyjny N2128000469
- rok budowy 1988
- zlokalizowany w budynku D-17A w Lubinie przy ul. Marii Skłodowskiej – Curie
- cena wywoławcza wynosi: 22.420,00 zł brutto
4.3
- WIMA typ GDA-1000
- nr fabryczny 113003
- rok budowy 1988
- kocioł jest niesprawny
- zlokalizowany w budynku D-17A w Lubinie przy ul. Marii Skłodowskiej – Curie
- cena wywoławcza wynosi: 9.150,00 zł brutto
4.4
- WIMA typ GDA-1000
- nr fabryczny 113775
- rok budowy 1997
- zlokalizowany w budynku D-17A w Lubinie przy ul. Marii Skłodowskiej – Curie
- cena wywoławcza wynosi: 25.620,00 zł brutto

Po stronie Oferenta jest demontaż/odłączenie kotłów od wewnętrznej instalacji.

Wyżej wymienione kotły posiadają następujące parametry techniczne:
- wydatek pary            : 1000 kg/h
- wydajność palnika         : 838 kW
- ciśnienie robocze        : 10 bar
- pow. grzewcza        : 26 m ²

4.Wszystkie koszty związane z odbiorem i transportem urządzeń są w zakresie Oferenta/Kupującego.
5.W załączniku Nr 4 załączono dokumentację zdjęciową przedmiotowego Postępowania.


III. TERMIN I MIEJSCE, W KTÓRYM MOŻNA ZAPOZNAĆ SIĘ Z DODATKOWYMI WARUNKAMI PRZETARGU:


Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu przetargu oraz wgląd do dokumentacji technicznej będącej w posiadaniu „MCZ” S.A. można uzyskać :
- w Lubinie przy ul. M.Skłodowskiej-Curie 66 w godz. od 7:00 do 14:00 w uzgodnieniu                              z przedstawicielem „MCZ” S.A.  Panem Łukaszem Rudnickim – Specjalistą ds. Inwestycji  i Remontów - tel. 76 8460 235.


IV. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:

1.Oferty zapieczętowane z podaniem tematu przetargu należy składać w kancelarii Spółki na parterze bud.D-10 w Lubinie przy ul. M.Skłodowskiej-Curie 66 pok. nr 27 lub przesłać pocztą do dnia 09.03.2022r. do godz.9:50 /przesłane faksem nie będą rozpatrywane w postępowaniu przetargowym/
2.Wybór Kupującego odbędzie się komisyjnie spośród złożonych ofert. Sprzedający nie przewiduje dodatkowych negocjacji, za wyjątkiem sytuacji w której Sprzedający otrzyma od Oferentów oferty       o takich samych najniższych cenach.
3. Posiedzenie Komisji jest niejawne.  

V. TERMIN I MIEJSCE PRZEPROWADZENIA PRZETARGU:

1.Otwarcie ofert w dniu: 09.03.2022r. o godz.10:00 w sali konferencyjnej pok.201 bud. D-10 „MIEDZIOWEGO CENTRUM ZDROWIA” S.A. w Lubinie przy ul. M. Skłodowskiej – Curie 66               w Lubinie.
2.Ogłoszenie wyników przetargu nastąpi w terminie 7 dni roboczych od daty zakończenia postępowania przetargowego i po zatwierdzeniu protokołu z przetargu przez Prezesa Zarządu – Dyrektora Naczelnego.
3. Zastrzegamy sobie prawo odstąpienia od przetargu bez podania przyczyn.
4.„MIEDZIOWE CENTRUM ZDROWIA” S.A. nie podlega przepisom ustawy z dnia 11 września 2019r.  PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH /tekst jednolity Dz.U. z 2019r. poz.2019/

VI. WYKAZ DOKUMENTÓW, KTÓRE WINIEN ZŁOŻYĆ OFERENT:


1.Wypełniony formularz oferty zgodnie z załączonym do ogłoszenia wzorem (Załącznik nr 2 do Ogłoszenia).
2.Parafowany na każdej stronie wzór umowy (załącznik nr 1 do Ogłoszenia).
3.Oferta powinna zawierać udokumentowanie przez oferentów ich wiarygodności ekonomicznej           i technicznej poprzez złożenie :
a/ aktualnego zaświadczenia z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami ,
b/ aktualnego zaświadczenia z ZUS o nie zaleganiu ze składkami ,
c/ aktualnego odpisu z Krajowego Rejestru Sadowego lub aktualnego zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej ,
d/ aktualnego wypisu z Rejestru Dłużników Niewypłacalnych lub aktualnego wypisu z Krajowego Rejestru Długów lub oświadczenie o nie zarejestrowaniu w KRD/RDN. Przez aktualne zaświadczenie, odpis z rejestru rozumie się stosowny dokument wystawiony w okresie do 3 miesięcy przed złożeniem oferty.
e/ potwierdzenie uiszczenia wpłaty wadium
f/ oświadczenie Oferenta dotyczące przetwarzania danych osobowych w związku z prowadzeniem postępowania przetargowego w systemie SWZ
4.Oferent zobowiązany jest wnieść wadium dla każdego zadania na które składa ofertę                        w następującej wysokości:  
- za przedmiot przetargu II pkt.1 kwota:   500,00 zł   - Zadanie Nr 1
- za przedmiot przetargu II pkt.2 kwota:   500,00 zł   - Zadanie Nr 2
- za przedmiot przetargu II pkt.3 kwota:3.200,00 zł   - Zadanie Nr 3
- za przedmiot przetargu II pkt.4 - Zadanie Nr 4 następująco:
˃ 4.1 - za przedmiot przetargu kwota: 1.000,00 zł
˃ 4.2 - za przedmiot przetargu kwota: 1.000,00 zł
˃ 4.3 - za przedmiot przetargu kwota:    500,00 zł
˃ 4.4 - za przedmiot przetargu kwota: 1.000,00 zł

Wpłacone wadium nie podlega oprocentowaniu. Wadium wnoszone w formie pieniężnej wpłaca się na rachunek bankowy Sprzedającego: PKO S.A., nr 03 1240 3464 1111 0010 5136 7694. W tytule płatności należy wpisać „Zakup kotłów – Zadanie Nr ……”. Wadium uznaje się za wniesione,           z chwilą uznania rachunku bankowego Zamawiającego, w terminie składania ofert, tj. 09.03.2022r. do godz. 9:50.
5.Wadium jest zwracane Oferentom w ciągu 7 dni, jeżeli zaistnieje przynajmniej jedna z poniższych przesłanek:
a/ upłynął termin związania ofertą,
b/ zawarto umowę,
c/ Sprzedający unieważnił lub zamknął postępowanie,
d/ na wniosek Oferenta, w przypadku gdy Oferent wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
e/ wykluczono Oferenta z postępowania,
f/ odrzucono ofertę Oferenta,
g/ Oferenci nie zostali wybrani do realizacji zadania po zatwierdzeniu protokołu wyboru najkorzystniejszej oferty.
6. Oferent, którego oferta została wybrana, traci wadium na rzecz Zamawiającego, w przypadku gdy:
a/ odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie
b/ zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Oferenta.
7. W przypadku wyboru oferty Oferenta wadium zostanie uznane na poczet kwoty  zakupu.

                      

VII. WYMAGANIA JAKIM POWINNA ODPOWIADAĆ OFERTA:

1.    Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej, w jednym egzemplarzu, zgodnie ze wzorem przekazanym przez Sprzedającego (Załącznik nr 2 do Ogłoszenia).

2.    Wszystkie strony oferty, winny być podpisane przez upełnomocnionego przedstawiciela (przedstawicieli) Oferenta, zgodnie z wpisem w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub załączonym do oferty upoważnieniem.

3.    Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i  informacji o działalności gospodarczej do oferty winno być dołączone stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo winno być dołączone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność                 z oryginałem notarialnie.

4.    Do oferty Oferent winien załączyć wszystkie wymagane dokumenty o których mowa w  Części VI Ogłoszenia.

5.    W przypadku gdy Oferent jako załącznik do oferty, dołącza kopię jakiegoś dokumentu, kopia ta powinna być potwierdzona „za zgodność z oryginałem”.

6.    Wszystkie strony oferty powinny być spięte (zszyte) w sposób zapobiegający możliwości dekompletacji zawartości oferty.

7.  Sprzedający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej na poszczególne zadania przez co   
     Sprzedający rozumie złożenie oferty na jedną lub więcej części /załącznik nr 2 do ogłoszenia/.

VIII. WYBÓR OFERTY I ZAWARCIE UMOWY:


1.  Informacja o wyborze oferty zostanie ogłoszona na stronie internetowej „MCZ” S.A. pod adresem
     www.mcz.pl
2.  Umowa zostanie zawarta w terminie 5 dni od dnia wyłonienia (ogłoszenia) wyboru oferenta.
     Organizator poinformuje zwycięzcę przetargu o dokładnym terminie podpisania umowy i będzie
     ona wiążąca dla zwycięzcy.
3.  Przedmiot przetargu zostanie wydany zgodnie z warunkami umowy.

IX. SZCZEGÓLNE WARUNKI:

1.    W przypadku zaistnienia uzasadnionych powodów, MCZ S.A. zastrzega sobie prawo zmienić lub odwołać przetarg bez podania przyczyny oraz bez wybrania którejkolwiek z ofert. Organizator może unieważnić przetarg jeśli uzna, że zostały naruszone zasady określone w regulaminie oraz gdy z innych przyczyn umowa sprzedaży nie może dojść do skutku.
2.    Sprzedający odrzuca ofertę, jeżeli:
a)    została złożona po wyznaczonym terminie, w niewłaściwym miejscu
b)    nie zawiera danych, o których mowa w formularzu oferty, lub dane te są niekompletne, nieczytelne lub budzą inną wątpliwość, zaś złożenie wyjaśnień mogłoby prowadzić do uznania jej za nową ofertę,
c)    uczestnik przetargu nie zaoferował co najmniej ceny wywoławczej.
3.    Oferta powinna przedstawiać zaoferowaną cenę brutto za poszczególne zadania przedmiotu przetargu.
4.    W przetargu wybrany zostanie oferent, który zaoferował najwyższą cenę za poszczególne Zadanie.
5.    W razie ustalenia, że kilku oferentów zaoferowało tę samą cenę, przetarg będzie kontynuowany   w formie licytacji między tymi oferentami.

 

X. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:


Oferent składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z  upływem terminu składania ofert


Załączniki do Ogłoszenia o przetargu:
a)    Załącznik nr 1 – Wzór umowy
b)    Załącznik nr 2 – Formularz oferty
c)   Załącznik nr 3 – Oświadczenie wykonawcy dotyczące przetwarzania danych osobowych  
                                w związku z prowadzeniem postępowania przetargowego w systemie SWZ                
d)   Załącznik nr 4 – Dokumentacja Fotograficzna /Lubin, Legnica, Głogów /.

 

Ta witryna używa plików cookie
Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, oraz sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć tutaj.
Jeżeli akceptujesz naszą politykę wykorzystywania polików cookie, kliknij: nie pokazuj więcej tego komunikatu.